Despre dressing si avantajele acestuia

Te numeri printre persoanele ale caror articole vestimentare si incaltari nu mai au loc in sifonier? Inseamna ca ai nevoie de un spatiu de depozitare mult mai incapator si mai bine organizat. Acestor solicitari faca fata, cu brio, dressingul, acel sifonier modern, in care totul este aranjat ca la carte si in care gasesti, intotdeauna, rapid, ceea ce cauti. Un dressing performant si bine gandit pentru spatiul camerei tale este cel realizat pe comanda.  

Ce este, de fapt, dressingul?

Dressingul reprezinta o incapere destinata obiectelor vestimentare si accesoriilor. Desi, in trecut, dressingurile erau caracteristice locuintelor generoase, de lux, in prezent toata lumea poate beneficia de avantajele multiple ale unei astfel de incinte.

Primul lucru pe care reuseste sa il suplineasca un dressing este faptul ca inlocuieste cu mare succes sifonierele voluminoase din dormitoare. In cazul in care discutam despre un apartament de bloc, dressingul este singura solutie care poate oferi casei mai mult spatiu. In al doilea rand, un dressing pastreaza mult mai bine hainele si incaltamintea. Acestea vor fi amplasate pe rafturi speciale, fiecare articol avand un loc bine stabilit si clar.

Costurile de realizare ale unui dressing depind de creativitatea fiecaruia si de buget. In magazine sunt disponibile foarte multe sisteme pentru dressing, dar cele mai recomandate sunt cele la comanda.

Un dressing este foarte util, practic si incapator, oferind suficient spatiu pentru garderoba unei  familii intregi, cat si alte accesorii sau cutii frumos ordonate in rafturile de depozitare de deasupra.

Interiorul unui dressing arata ca un dulap urias cu multe rafturi de diferite dimensiuni, asezate pe diferite inaltimi. Acest aspect il face practic si util, dressingul fiind, astazi, piesa de mobilier pe placul tututor celor care sufera de lipsa de spatiu de depozitare sau care se impiedica, in casa, de cutiile cu incaltaminte. Pe langa faptul ca totul este ordonat ca la carte in interiorul dressingului, beneficiezi si de un design atragator, pentru ca, marea majoritate a modelelor de dressing raspund solicitarilor de design si functionalitate.

Drumul Damascului

Sub numele de Saul, viitorul apostol Pavel (Paul) era un prigonitor a1 ucenicilor Domnului. El se duce la arhiereul de Ierusalim cerandu-i scrisori de reprezentare la Damasc, catre sinagogi, in sensul ca, daca va gasi credinciosi intru Iisus Hristos "sa-i aduca legati".

Insa la capatul calatoriei va fi alt om. "Si mergand s-a apropiat de Damasc, si fara de veste straluci ca un fulger imprejurul lui o lumina din cer. Si cazand la pamant, auzi un glas zicandu-i: Saule, Saule, pentru ce ma urmaresti?" Insotitorii sai raman incremeniti de uimire auzind glasul si nevazand pe nimeni.
Saul isi simte fiinta cutremurata: "Si Saul se scula de jos, si deschizandu-i-se ochii nu vedea nimic; si ducandu-1 de mana, il adusera la Damasc. Si trei zile a fost fara vedere, si nu manca, nici nu bau". Anania, un ucenic al DomnuIui, primeste veste sa-1 izbaveasea pe Saul de nestiinta si ratacire: "Frate Saule, Domnul m-a trimis, Iisus, care ti se arata in calea pe care veneai, pentru ca iar sa vezi, si sa fii umplut de duh sfant. Si indata cazura de la ochii lui ca niste solzi si iar vazu si sculandu-se fu botezat.

Drumul Damascului este formula pentru revelatii esentiale in masura sa schimbe destine.

De ce sa externalizam managementul flotei auto

Perioadele de instabilitate financiara se caracterizeaza in primul rand printr-o tendinta a companiilor de a reduce costurile pentru o serie intreaga de servicii, considerate a fi secundare. Reducerea costurilor se poate face si prin externalizarea anumitor servicii absolut necesare companiilor. Prin externalizare se poate obtine un pret mult mai bun decat cel care ar fi fost necesar existentei de sine statatoare a unui departament dedicat in cadrul firmei. Este cazul resurselor umane, este cazul contabilitatii, este cazul publicitatii si a PR-ului si este si cazul managementului flotei auto. Este evident ca in cazul in care aceste servicii sunt contractate de la companii care ofera in mod specific aceste servicii se reduc semnificativ cheltuielile cu salariile, cu logistica, cu chiriile, cu utilitatile, etc.

Companiile de rent a car, cum este rpdrentacar.ro, una dintre companiile de inchirieri care conteaza pe piata de profil din Timisoara, ofera in ultima vreme si servicii de management flota auto. Acest tip de servicii inseamna gestionarea parcurilor auto ale companiilor cu care se incheie contracte, de la servicii ce tin de legislatie si administratie si pana la incheierea de asigurari, servicii de intretinere si reparatii, uneori si call center si asistenta rutiera sau serviciul de masina la schimb, in cazul indisponibilitatii temporare a unui autovehicul. De asemenea, managementul flotei cuprinde si consiliere, dar si discutii si negocieri cu eventuali furnizori in cazul in care se doreste extinderea flotei cu un numar de autovehicule noi, inmatriculari sau radieri.

In acest fel companiile care incheie astfel de contracte de management al flotei se pot concentra pe domeniul lor principal de business, stiind in acelasi timp ca parcul lor auto este in siguranta, ca nu vor exista situatii in care politele de asigurari sa expire, ca nu vor exista probleme legate de revizii neefectuate sau de avarii serioase care sa nu fie rezolvate.


Societati secrete - franc - masoneria

Franc - masoneria s-a constituit initial ca o asociatei a constructorilor liberi, adica scutiti de majoritatea darilor feudale. Ei erau edificatori de biserici care si-au pastrat pana in prezent denumirea. Adica in egleza se numeau Free Mason, in italiana se numeau liberi muratori, in germana se numeau freimauer insa toate insemnau unul si acelas lucru si anume liberi constructori, liberi zidari, de biserici care nu plateau darile catre stat deoarece ei construiau, cladeau, ridicau si erau din acets motiv scutiti de dari si de servituti.

Prin secolul al unsprezecelea breslele de mestesugari, urmase ale stravechilor colegii romane, aveau o organizare destul de riguroasa aceasta fiind centrata in jurul ideii de pastrare a secretului profesional. Fiecare breasla constituia un fel de societate secreta cu ritualuri, imbinand simbolurile biblice cu rudimente pagane. Aveau un limbaj secret, semne si parole de recunoastere, precum si vestimentatie speciala.

Constructorii de edificii  religioase alcatuiau doar una din multiplele asociatii mestesugaresti. Situatia lor speciala, de oameni liberi, se datora mai ales stransei relatii cu clerul, caci primii maestri constructori ai Evului  Mediu au fost  calugari.
Intaia atestare certa privind capacitatea de organizare a breslelor constructorilor ne-a fost data chiar mai devreme, inca din secolul a zecelea. Chiar un rege englez, pe numele sau Athelstan, le ofera mari privilegii mai ales zidarilor liberi iar fratele sau Edwin ajunge seful acestora, capatenia lor, numit Mare Maestru sau Mare Mester. In anul 926 organizatiilor constructorilor se intalnesc la York si redacteaza prima constitutie profesionala liberala. De atunci Yorkul a ramas centrul traditional, emblema masoneriei engleze. Ca mari mesteri se vor succede multe personalitati celebre ale regatului britanic, de exemplu arhiepiscopul de Canterbury, in anul 960 iar in anul 1041 chiar regele Edward Confesorul.

In secolul al treisprezecilea odata cu aparitia stilului gotic si cu explozia modei catedralelor, numarul calfelor si al ucenicilor devine atat de mare incat depaseste cinul calugaresc. Laicii incep sa capete preponderenta in bresle si apar primii maestri constructori mireni. Acestia, laicii, raman insa grupati in jurul ordinelor calugaresti, mai ales in jurul ordinelor Templierilor.
In istoria Masoneriei, Templierii joaca un rol fundamental. trebuie stiut ca ei erau calugari cavaleri care care aveau initial misiunea de proteja drumurile pelerinilor catre Ierusalem, cat si de a pazi zona Sfantului Mormant.
Din necesitati de lupta contra musulmanilor, Ordinul capata o organizare execptionala in epoca, disciplina redutabila, uniforma proprie, teritorii autonome, impartite in regiuni, un cod etic propriu, o simbolistica aparte precum si parole speciale pentru a se recunoaste intre dusmani. Seful lor era Marele Maestru, ei posedau o ierarhie militara, bine pusa la punct.
Se pare ca templierii sunt adevaratii vinovati de aparitia primei forme de Franc Masonerie, asa numita masoneira operativa, care grupa mestesugarii constructori intr-o asociatie de tip secret. Lucrurile s-ar fi intamplat cam asa: Dupa distrugerea ordinului Templierilor, Mestesugarii constructori afiliati nu au suferit repercusiuni.
Ei s-au regrupat in jurul cavalerilor Ioaniti, pastrandu-si privilegiile. Au preluat insa cea mai mare parte din ierarhia, ritualul cat si legendele Templierilor.  Chiar si astazi initierea in gradul 30 din ierarhia masonica scotiana perpetueaza amintirea Cavalerilor Templieri, insa si dorinta de razbunare.

Pe de alta parte multi cavaleri Templieri si-au cautat scaparea deghizandu-se in mestesugari constructori si intrand in breasla masonieriei. Acest fapt a avut un efect neasteptat si anume franc masoneria a primit o infuzie de sange nobil, care i-a creat o traditie aparte. Asa se explica de ce, mult mai tarziu nobilii englezi, se vor afilia franc masonilor.