Din ce in ce mai popular la ora actuala marketingul online este o forma de marketing orientata catre mediul digital, care se foloseste de campanii SEO, campanii de email marketing si banner advertising pentru a promova mai usor serviciile si produsele clientilor. In general afacerile mici si medii aleg in prima faza marketingul online pentru ca este mult mai avantajos decat varianta traditionala, avand o serie de avantaje unice. Unul dintre avantajele unor campanii de marketing online tin de costurile operationale mai mici.
In loc sa cheltuiti bani multi pe publicitate la posturi locale de televiziune sau in presa tiparita puteti sa listati afacerea in directoarele online, gratuit, fara costuri suplimentare, afacerea, produsele, serviciile ajung mai rapid la cei care chiar au nevoie de ele. Al doilea avantaj al marketingului digital tine de posibilitatea contorizarii rezultatelor si analizei ulterioare. Cresterea traficului, conversiile vanzarilor si leadurile pot fi usor analizate si vizualizate in grafice generate automat, Google Analytics este un instrument ideal pentru a avea mereu astfel de statistici detaliate despre orice se intampla online legat de afacerea dvs. Targetarea demografica poate fi un alt avantaj important al unei campanii de marketing online, sunt destule instrumente si platforme care pot sa masoare si sa targeteze mai eficient raspunsurile venite din diverse regiuni demografice. In acest fel veti depista mai usor consumatorii sau potentialii consumatori care isi vor dori sa cumpere produsele si serviciile oferite.
Pe site-uri se pot pune chestionare care sa delimiteze si mai clar caracteristicile sociologice si demografice ale publicului tinta. Marketingul global este un avantaj firesc al marketingului digital.
Cu o campanie SEO agresiva se poate asigura o baza de date cu potentiali clienti din lumea intreaga. Oriunde s-ar afla pe glob clientii pot afla si cumpara produse si servicii, practic puteti vinde si promova orice in toata lumea, 24 de ore din 24, sapte zile din sapte, fara costuri suplimentare. Pe de alta parte marketingul online este si un instrument care permite experimentarea, puteti face simulari, exista suficiente instrumente pentru planificarea unei strategii, puteti sti din timp daca o campanie merge cum trebuie sau mai are nevoie de ajustari.
No comments:
Post a Comment