Hey guys

Guess what, i’m alive!
Scuze ca nu mai pot scrie chiar asa des. S-au intamplat atat de multe lucruri in aceste sapatamani incat ma gandesc sa compun un post in word si sa il mut aici dupa, pentru ca habar nu am cu ce sa incep si cu ce sa termin. Mai tine cineva minte cand am fost la Sibiu? Ei bine atunci am fost pentru un job interview pe care l-am luat. Acum lucrez ca Art Director pe vas de croziera si imi place fiecare moment. Ultimele saptamani au fost atat de agitate.. Pregatiri, cumparaturi, atatea chestii de rezolvat. Pfff!!! Acum din pacate accesul la internet pe vas e limitat. Se rezuma doar la cateva mailuri. Acum sunt undeva la Burger King in Tromso, Norvegia, ne intoarcem de la North Cape
Am sa incerc, asa cum am zis, sa fac un post mai detaliat in word pentru data viitoare, sa va dau detalii despre cum e viata pe vas si chestii de genul.
Pana atunci va invit la poze pe facebook si hi5.
Va urma..
p.s. va multumesc pentru ca mi-ati vizitat blogul chiar si in timpul acestei mari pauze. Ma bucur ca inca am un numar constant de vizitatori chiar si in lipsa posturilor noi.

No comments:

Post a Comment