Iliuta si cate scame ai in buric

Voiam sa scriu despre Iliuta si al lui program de la antena, de acum 2-3 zile dar am uitat :D . Acum mi-am amintit. M-am uitat dintr-o prostie. Am zis, hai ma sa vad si eu cum Doamne iarta-ma stie ala ca ai o aschie in degetul mijlociu de la piciorul drept pe partea stanga doar din data nasterii si nume. Si, sa zica saru’mana ca uite asa au mai avut un telespectator care se uita cu gura cascata ca nu intelegea fenomenul (timp de 5 min ca am un pic de respect fata de persoana mea, totusi).
Asadar, primul telespectator care intra prin “conectarea directa”. O doamna, dupa voce, pe la stimabila varsta de 40-50 de ani. Zice ea acolo data nasterii si numele (ala nu l-am retinut) si pe loc Iliuta-Copiutza ofteaza profund: “Doamna x, vad aici un doliu, v-a murit cineva de curand”, “Aaa.. Nu.. “, “Cum nu doamna, mai ganditi-va” “A murit Grigore Vieru” (Iliuta putin confuz si iritat) “Poftim” “A murit Grigore Vieru, la mine in familie nu  murit nimeni” “Cum doamna, eu vad aici un doliu, o durere mare” “Pai am suferit mult dupa pierderea parintilor” “Doliul care il vad eu aici e recent nu de zeci de ani. De asemenea vad ca aveti si niste probleme de sanatate.” “Aaa.. Nu ..sau nu din cate stiu eu?!” “Da stimata doamna vad aici ca aveti cam putin lichid la genunchiul drept, ar trebui sa mergeti la medic sa verificati de asemenea bla bla bla ca a zis si alte prostii. Aa-nu-din-cate-stiu ala, a fost ultima interventie a femeii. La partea cu lichidul am ramas perplexa si ..am mai stat sa vad si urmatorul apel (sa aud, ma rog).
Un nene, zice buna seara, numele si data nasterii si atat. Asta a fost toata interventia lui. Foarte entuziasmat, al nostru Iliuta (de ce Iliuta si nu Ilie?! in fine), ii zice ca dom’le pana in martie te insori felicitari. Si a mai vorbit vreun minut. Din nou, nici un drept la replica.
Pai cat de prost sa fii sa crezi aberatiile alea? Mi-am amintit si de Carmen Hara, invitata de doua ori la Maruta, care la fel, din data nasterii si nume iti zicea si cate fire de par mai ai in cap. Nu-i inteleg pe astia care suna ca doar nu e moca apelul ala si in primul rand nu ii inteleg de ce suna. Tare as vrea sa se confrunte in direct spusele lor (Iliuta, C. Hara) cu ce are de zis omul ala care a sunat.
Oricum a fost amuzanta experienta mea de a ma uita la Numerologie- Iliuta. Am adormit dupa 10 min in care ma tot intrebam “Cum dracu ma???Chiar atata prostie si naivitate???”
p.s. nu pun poze cu fetzele lor ca strica aspectul la blog :D
p.p.s. hmm cred ca ar trebui sa fac ceva in legatura cu diacriticele care lipsesc, dar habar n’am ce anume

No comments:

Post a Comment