Viata la tara, sau viata la oras?

Am observat ca in ultima vreme tot mai multi oameni care au locuit la oras, aleg sa se mute la tara. Si nu ii condamn. Si mie imi place mult la tara, la aer curat. Sa am o casa cu curte, sa nu ma deranjeze vecinul de la etajul 3, fiindca am miscat 2 milimetri scaunul si l-am trezit.
 
Dupa parerea mea exista anumite avanataje de ambele parti. La oras, ai totul aproape: piata, magazinele, supermarketurile, mall-uri cate vrei. De obicei tot ceea ce tine de acte si hartiute, trebuie rezolvat la oras. Insa aerul curat, la oras  lipseste cu desavarsire. E aglomeratie prea multa, praf peste tot. Poluarea e in floare in oras si pe langa orase.
 
E, la tara se schimba lucrurile. Aerul e curat. Nu se compara cu nimic cand iti bei cafea dimineata in curte, la aer curat. Padurile sunt o adevarata frumusete. La tara iti poti cultiva legumele, si orice alte produse bio, iti doreste inimioara. Imi amintesc si acum ce relaxata era bunica, de fiecare data cand isi curata gradina. Era mai mare placerea sa o privesc.

In concluzie vreau sa spun ca as da oricand viata de la oras pentru cea de la tara.

       

No comments:

Post a Comment