Cum faci fata stresului?

Vrem nu vrem stresul face parte din viata noastra. Acesta este cauza multor probleme de sanatate care pot aparea in viata noastra daca nu ne menajam. Nu stiu daca intotdeauna a fost stres in viata noastra. Dar daca era, cu siguranta nu era la intensitatea la care se traieste acum.

Nu prea fac fata foarte bine stersului. Stiu ca imediat dupa ce m-am intors la munca, m-am stresat o perioada de volumul mare care era la serviciu. Si de la atata stres efectiv mi s-a facut rau. Nimic nu m-a ajutat. Nici pastile antistres, nici ceaiurile antistres, absolut nimic. Si intr-un final am inceput sa slabesc. Mult. Toata lumea imi spunea ca sunt super slaba. La inaltimea mea de 160 cm aveam 42 de kilograme. M-am dus la medic, insa nu mi-au gasit nimic. Mi s-a spus doar ca totul e pe baza psihica. Stresul e in capul meu, in mintea mea, si doar de mine depinde sa imi revin. Intr-un final m-am calmat, fiindca nu voiam sa ma imbolnavesc de stres atat de tanara fiind. Si cu siguranta dupa ce am sa ma intorc din nou la munca, din concediul de maternitate, nu am sa mai fac greseala asta. 

Sunt persoane care, pentru a scapa de stres, merg la sala, citesc o carte sau se plimba. Eu daca sunt stresata maxim nu pot face nimic din toate astea, fiindca le fac prost. Si dupa ce ca sunt stresata ma mai si enervez. Asa ca de cele mai multe ori cand sunt stresata ma pun si dorm. Si ma trezesc mai putin stresata.

No comments:

Post a Comment