Esti pasionata de moda? Poti sa iti faci magazin haine online in cativa pasi!

Daca va pasioneaza moda si iubiti hainele, atunci inceperea unei afaceri cu haine online si deschiderea unui magazin haine online este cea mai buna idee pe care o puteti avea. Costurile pornirii afacerii sunt mici in comparatie cu deschiderea unui magazin offline, nu va sunt necesari prea multi angajati, puteti sa controlati afacerea de oriunde, chiar si din vacanta, nu veti fi nevoit sa faceti inventarul. Dar deschiderea unui magazin haine online nu e asa de simpla. La inceput trebuie sa faceti o mica cercetarea de piata, sa vedeti ce public tinta aveti, ce fel de haine veti vinde, daca ar fi interesata lumea de produsele dvs., ce face concurenta, cine este concurenta, ce puncte tari sau slabe are, cum puteti sa o atacati si sa castigati lupta cu timpul si cu articolele vandute si promovate de aceasta.

Apoi aveti nevoie de un furnizor serios care sa va aduca mereu marfa si sa nu va ceara preturi astronomice ca sa aveti ce posta in rafturile virtuale ale magazin haine online. Ca sa nu ajungeti sa vi de degradeze marfa, chiar daca o vindeti si o expuneti online, veti avea nevoie de o hala, un depozit unde sa tineti hainele pana le vindeti si le trimiteti clientilor. De preferat sa fie aproape de dvs., sa fie aerisit si ferit de intemperii, sa aiba temparatura constanta si spatiu cat mai mare de depozitare. Dupa ce aveti toate aceste elemente aranjate puteti sa treceti la partea de on-line a unui magazin haine online. Ce inseamna asta? In primul rand, cumparati domeniul, apoi spatiul web pentru a urca site-ul, vedeti ce optiuni de administrare vi se ofera, ce fel merg serverele, cat de rapid se face un update.

Daca nu va pricepeti la administrare si webdesign puteti angaja oameni care sa se ocupe de site si sa-l faca atragator sau puteti angaja o firma care va ofera servicii complete. La final, nu va ramane decat sa promovati prin toate mijloacele posibile, prin reclame si afise, tot ce puteti afacerea dvs. online si sa fiti cat mai activ pe Facebook, Twitter, retele de socializare. Mai nou, puteti apela la sisteme de marketing online tip pay-per-click, dar si la reclame online plasate pe diverse site-uri partenere.

No comments:

Post a Comment