Articole de petrecere pentru copii

Cand s-a nascut fetita mea eram cea mai fericita mamica din toate timpurile. Universul imi zambea numai mie dupa atatea luni in care m-am simtit ca si cand am trait intr-un rollercoaster de stari emotionale si m-am intrebat daca nu cumva am facut o greseala si daca am sa pot sa duc pana la capat sarcina. Dupa primii ani in care am avut grija de bijuteria mea ca de ochii din cap a venit vremea sa ii creez fetitei mele o viata sociala si am prospectat sa vad care sunt copii cu care se intelege cel mai bine la gradinita si am legat prietenii la randul meu cu parintii copiilor din grupa fetitei mele.

Cum vine in curand ziua fetitei mele, m-am gandit ca cel mai frumos cadou pentru ea si toti prietenii ei este o petrecere si cum sunt o novice cand vine vorba de organizat petreceri pentru copii, am apelat la cel mai bun prieten al meu, internetul. Ce am cautat mai intai? Bineinteles ca locul unde as putea organiza petrecerea. In definitiv, nu vreau ca la mine acasa sa aduc o liota de copii si in loc sa imi fac un cadou si mie, sa stau sa ma chinui sa fiu o gazda perfecta si mai apoi experta la curatenie. Cine are copii stie perfect despre ce vorbesc. Dupa alegerea localului, am trecut la cautarea de articole petrecere. Despre ce articole vorbesc? Ei bine despre pahare, farfurii, coastere, ghirlande, jocuri, coifuri i multe altele, bineinteles in aceeasi tematica pentru ca totul sa fie unitar. Selectionarea acestor articole petrecere este oarecum grea daca nu stii care sunt personajele de desen animat sau filme Disney, preferate de copilul tau la momentul petrecerii.

Preferintele fetitei mele se schimba aproape la fel de des cum se schimba preferintele mele vestimentare, asa ca am avut grija sa selectionez articole petrecere cu personaje din Frozen, pentru ca dupa acestea este absolut innebunita fetita mea. Am reusit sa le cumpar pe toate cu cateva click-uri si livrarea a fost facuta la timp. Mai e nevoie sa spun ca petrecerea a fost un succes? Cred ca nu. Succes si tie.

No comments:

Post a Comment