Sacii de vidat te salveaza din impas

Nu stiu cand s-au adunat asa de multe articole de imbracaminte in sifonierul meu. Pe seama ca nu a fost facut pentru o cantitate asa de impresionanta, caci au inceput sa se curbeze sub greutatea hainelor rafturile de pal. Nu se mai fac sifonierele cum se faceau odinioara. Imi aduc aminte ca sifonierul parintior mei era din lemn integral si sunt destul de sigura ca daca as privi in interiorul lui astazi, nu am sa gasesc rafturi convexe. S-au adunat asa de multe haine incat cu greu mai gasesc ceea ce imi doresc sa port si mi-e tare greu sa le aranjez pe caprarii asa cum mi-as dori.

Pusa in fata unei astfel de probleme spinoase am cautat sa gasesc modalitati de a compacta si compartimenta hainele adunate in timp. Una din solutiile pe care le-am gasit sunt acesti saci de vidat, pe care i-am gasit documentandu-ma online. Original ei au fost comercializati pentru cei care calatoresc foarte mult si care cautau o solutie pentru a impacheta cat mai multe haine pentru calatoriile lor in valizele de dimensiuni predeterminate. In magazinele de tip supermarket nu am gasit saci de vidat. Se pare ca este un articol prea nisat pentru ei asa ca am inceput sa caut online si am gasit imediat produsele dorite. Ele pot fi de diferite dimensiuni in functie de marimea continutului. Cum nu stau singura, ci cu colega mea de munca am decis sa ma consult cu ea si sa o intreb daca crede ca ar folosi asa ceva si mi-a zis ca da. Asa ca am pus eu jumatate si ea jumatate si am cumparat saci de vidat pentru amandoua.

Sacii au ajuns repede prin curier si am descoperit chiar ca sunt foarte simplu de folosit. Mai are sens sa spun ca am salvat o gramada de spatiu folosind saci de vidat? Am avut chiar surpriza de a descoperi ca acum sifonierul mai are spatiu ne-exploatat asa ca la urmatorul salariu am sa ma rasfat din nou.

No comments:

Post a Comment