Inselatoriile prin telefon

Tocmai am fost sunata cu numar privat de o tipa, care nu s-a prezentat spunand ca este de la firma Nokia si doreste sa ma informeze ca am castigat un premiu minunat. Astfel sunt inselatoriile care au loc prin telefon. Unii oameni pot crede ca au castigat, si eu imi doream sa castig, dar mi-am dat seama ca este o pacaleala prin urmatoarele:

1. A sunat cu numar privat. Desi ai castigat un premiu, firmele te suna cu numar vizibil, de Bucuresti, de cele mai multe ori.

2. A spus ca este de la firma Nokia. Eu nu am niciun telefon Nokia, eu nu am participat la niciun fel de concurs la in cadrul acestei firme.

3. Nu s-a prezentat la telefon. Cand suna de la o anumita firma ca ai castigat un premiu sa stiti ca acei oameni sunt obisnuiti sa se prezinte, pentru ca asa trebuie si asa sunt invatati.

4. M-a intrebat cum ma numesc ceea ce mi s-a parut foarte amuzant. Daca castigi un premiu, normal ca firma stie cum te numesti. Nu este nevoie ca persoana respectiva sa va intrebe cum va numiti.

Cand m-a interbat cum ma numesc, nu am vrut sa ii raspund. Am intrebat-o ce doreste, iar ea mi-a spus ca trebuie sa ridic premiul si daca sunt minora. (La fel si cu varsta, cum sa te intrebe daca esti minor sau adult, ei ar trebui sa stie acest detaliu). Dupa toate acestea, i-am spus tipei ca nu ma intereseaza. Si a inchis fara sa spuna nimic.

Nu va lasati inselati de astfel de oameni. Traim intr-o lume unde toti vor sa fraiereasca pe altii, iar toti vor sa se imbogateasca. Este plina lumea de oameni lacomi, feriti-va de ei. Nu dati informatii personale strainilor.

No comments:

Post a Comment