Planuri pentru 2014

Anul 2013 a trecut de parca nici nu a fost. Evenimentele cele mai importante de care ne temeam sau pe care le asteptam cu nerabdare la sfarsitul lui 2012 au trecut, iar acum ne amintim de ele ca prin vis.  Momentele de fericire, momentele e cumpana, momentele dureroare, toate au trecut si nu se mai intorc niciodata la fel. Intotdeauna circumstantele si evenimentele se schimba, drept pentru care nimic nu va mai fi la fel. De aici si vorba: traieste clipa pentru ca nu se va mai intoarce.

Cu bune si cu rele, a mai trecut un an. Ne pregatim incet si sigur sa trecem inca un an in memoria existentei noastre si totodata, ne pregatim sa facem loc anului care bate nerabdator la usa.

Superstitiile nu tin de modul meu de a gandi. Niciodata nu m-am gandit la noaptea de Revelion ca fiind cea mai importanta noapte din an. Multi sustin ca in functie de cum imi va merge in acea noapte, de asta depinde buna desfasurare a anului care va veni. Eu ii contrazic spunandu-le ca mersul anului care va veni depinde de determinarea fiecaruia de zi cu zi si nu de o singura zi din an.

Ma amuza de fiecare data superstitiile pe care le aud in jurul meu. Una spune ca trebuie sa ai bani in buzunar la trecerea dintre ani, pentru a avea noroc de bani tot anul. Alta superstitie spune ca cine poarta lenjerie intima de culoare rosie la trecerea dintre ani va avea noroc in dragoste anul care va veni. Dovedit de mine personal, pentru ca le-am incercat pe toate, nu s-a intamplat niciodata asa. M-am indragostit cand ma asteptam mai putin, de cine ma asteptam cel mai putin, dar pot sa spun cu siguranta ca nu a contat deloc culoarea lenjeriei. La fel si in cazul financiar: banii vin si pleaca; daca ii tii sau ii arunci, asta depinde in mare parte de fiecare.

In luna decembrie a acestui an m-am gandit sa imi pun la punct un set de obiective pe termen ceva mai lung, obiective pe care as vrea sa le indelinesc in decursul anului 2014. In felul acesta voi putea sa fac o balanta a eficacitatii mele de peste an si sa stiu cum sa procedez in anul care vine.

Din punctul meu de vedere, viata este un sir de cauze care produc efecte in lant. Daca reusim sa controlam cauzele, adica sa le producem noi, vom putea, intr-o mica sau mai mare masura, sa deducem si care vor fi efectele, astfel ca nu vom fi prinsi nepregatiti si ne vom putea anticipa miscarile viitoare. Urmeaza sa vad anul care vine daca teoria mea se aplica sau daca destinul nu poate fi influentat.

Am avut si pana acum obiective, dar nu au fost foarte clar delimitate, drept pentru care, in timp, au existat divagatii si m-am pierdut pe drum. De multe ori ma gandesc ca poate chiar acesta este si scopul, adica asa a fost sa fie.

In fine, fara sa ma pierd in alte detalii, obiectivele mele pentru 2014 sunt precum urmeaza: imi doresc ca nunta mea sa ma reprezinte si planurile de nunta sa fie exact asa cum mi le-am propus, imi doresc sa fiu si mai buna in bucatarie, imi doresc sa dau startul carierei mele si imi doresc sa dau totul din mine pentru ca si nunta fratelui meu sa fie exact asa cum isi doreste.

Sunt convinsa ca vor aparea si alte planuri o data cu trecerea timpului, dar imi doresc ca la finele lui 2014 sa fiu mandra de mine ca in mare parte tot ce mi-am dorit s-a implinit prin multa munca, dedicare, curaj si cu un zambet larg mereu la purtare.

No comments:

Post a Comment