De ce imi placea radio Guerilla

Radio Guerilla a fost postul meu preferat de radio. Ascultam pur si simplu muzica fara sa dau atentie la stiri sau la alte nebunii. Imi placea tocmai din cauza asta ca nu abuzau cu stirile si nici cu muzica proasta, maia veau sesiuni de GueriLive cu trupe ok, cu multe cantece frumoase si oamenii faceau comentarii pertinente. Insa de la o vreme ori ca nu mai am eu rabdare sa le ascult ori ca pur si simplu tot ce e frumos s-a terminat, ca asa trebuia sa fie.

Mai e si Rock FM, dar e prea rock acolo.

Ma plictiseste. Am ascultat rockul undeva pana la varsta de 23 de ani. Acum sunt mai chill si ma gandeam ca la Guerilla cel putin seara mai dadeau muzica faina, mai aflam una alta. dar au inceput sa promoveze muzica tot mai nasoala.

Nu sunt partinitoare la nici un moderator, deci scandalurile dintre cei plecati si cei ramasi nu ma intereseaza, oricum nu-mi placea in mod extravagant de nimeni, insa vreau muzica buna ceea ce pare sa lipseasca de la o vreme. Daca vrei matzaieli si strigaturi, atunci asculti Guerilla. Cand mai pun astia cate-o melodie buna, adica dupa gustul meu, dau  la maxim. Cand nu, tac si inghit ca nu pot sa stau mereu cu mana pe butonul de panica.

No comments:

Post a Comment