Singura prin Viena

Sunt o pasionata de calatorii, insa cu toata pasiunea mea, nu imi imaginam vreodata ca m-as putea duce intr-o tara straina de una singura. Mi se parea ca ar fi foarte trista o astfel de calatorie si nu imi imaginam cum as putea sa ma simt bine, daca nu pot impartasi emotia si bucuria descoperirii unui oras cu cineva. Insa, vorba populara De ce ti-e frica, de aia nu scapi a fost foarte adevarata in cazul meu. Voiam de mult sa vizitez Viena, asa ca am convins o prietena sa mergem impreuna. Am cautat tot felul de oferte si am optat pentru o oferta de City Break Viena, pe care am gasit-o pe www.sobisturism.ro.

Eram amandoua foarte incantate si ne facuseram temele dinainte - stiam ce urma sa vizitam si cum o sa ne petrecem timpul acolo. Ne facuseram o lista cu obiectivele turistice cele mai importante - voiam sa vedem Palatul Schonbrunn, Versaille-ul Imperiului Austriac, Catedrala Sf. Stefan (Stephansdom), care, rezistand multor razboaie, a devenit un simbol al libertatii Vienei, Palatul Belvedere, care troneaza in mijlocul unui parc de vis, Parcul Prater, in care exista acea roata imensa, de vreo 65 de metri inaltime, de unde se poate admira tot orasul, Cartierul Muzeelor din Viena, celebra piata Michaelerplatz, Casa lui Mozart sau Casa Oceanelor, cu expozitia Acquarium. Dupa cum vedeti, aveam o lista intreaga de obiective si tot o mai completam in fiecare zi. Din pacate, insa, cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, prietena mea a facut, in ziua plecarii, o toxi-infectie alimentara de toata frumusetea, asa ca nu a mai putut pleca. Si, cum timpul era extrem de scurt, nici nu am gasit un inlocuitor. Astfel, am avut de ales - daca sa mai plec sau nu. Ma temeam un pic de o calatorie de una singura, dar imi si doream foarte mult sa vad Viena. Am luat decizia intr-o clipa sa plec, desi, recunosc ca in avion ma tot gandeam ca am facut o greseala. Mi-am propus insa sa nu stau deloc in hotel, sa umblu pe strazi, sa mananc la toate restaurantele pe care le aveam pe lista de Lucruri de facut in Viena, sa vizitez toate obiectivele si sa incerc sa fiu deschisa si sociabila si poate asa voi cunoaste si alti turisti rataciti ca mine.

Planul meu a functionat perfect si vreau sa spun ca a fost una dintre cele mai reusite calatorii in care am fost vreodata. Nu am repetat inca experienta, dar am de gand sa o repet in viitorul cel mai apropiat, insa intr-o alta destinatie.

No comments:

Post a Comment